12W nocy z 14 na 15 grudnia w Liceum nr IX w Opolu profesor astrofizyki Arthur Bzik uruchomił wehikuł czasu. To pozwoliło uczestnikom gry przenieść się w czasie i zmierzyć z 5 pokojami zagadek. Każdy z nich krył w sobie szereg zadań i łamigłówek, które należało rozwiązać by zdobyć kolejne elementy zagadki finałowej. W kolejnych pokojach uczestnicy mieli okazję spotkać Marię Curie-Skłodowską i pomoc jej w odkryciu polonu, dokończyć ostatnie dzieło Fryderyka Chopina, pomóc Gen. Władysławowi Andersowi, patronowi szkoły, ocalić Polskę od zagłady nuklearnej, towarzyszyć Jamesowi Clerkowi Maxwellowi w pracach nad optyką a także przenieśli się w czasy postapokalipsy. By wyjść z pokoi należało wykazać się nieprzeciętną spostrzegawczością, inteligencją oraz umiejętnością komunikacji i współpracy. Zespoły dzielnie stawiły czoła zawiłym zagadkom oraz uchroniły świat przed zachwianiem kontinuum czasowego.

1 escapeschool 4
2 rozgrywka 5
3

REGULAMIN

ZGODY

6